Жаник Ле Карер: „GUINOT козметикът е доктор по красота“
Първа част
Първа част
GUINOT-Paris е водеща и утвърдена с годините професионална козметична марка, която непрекъснато предоставя не само най-актуалните иновации в областта на грижата за лицето и тялото, но и истински работещи бизнес решения за салоните за красота.
През м. юни в хотел Intercontinental, София, бе отбелязана 20-ата годишнина от присъствието на GUINOT-Paris в България, в луксозна и изпълнена с изискания френски чар атмосфера, характерна за уникалния почерк на марката № 1 в козметичните салони.
Представяме ви очарователната г-жа Жаник ле Карер (Janik La Carer) в ЕКСКЛУЗИВНО И ОТКРОВЕНО ИНТЕРВЮ, което със сигурност ще докосне сърцето на всеки GUINOT козметик, както и на многобройните почитатели на луксозната козметична марка GUINOT-Paris.
Жаник ле Карер е очарователна, амбициозна и креативна дама с поглед в бъдещето. Международен тренер е на GUINOT-Paris и отговаря за представянето и лансирането на продуктите на марката в 40 страни, като редовно ги посещава и обучава местните GUINOT тренери.
„Прекарвам 150 дни от годината на път. Моят втори дом е самолетът и летището. Това, което ми харесва, е да откривам нови страни и култури, както и обединяващата връзка между всички GUINOT козметици в цял свят.“, споделя г-жа Карер.
Бих казала, че компанията GUINOT-Paris избра мен. Преди това работех за друга марка и много исках да стана международен тренер. По онова време, преди 16 години, GUINOT-Paris търсеха международен тренер за района на Азия. Аз се явих на интервю и може би един час по-късно те се свързаха с мен и ме информираха, че можем да подпишем договор. Аз бях много щастлива, защото това, което харесвам в GUINOT е, че в случая не се говори само за активни съставки, а за поведението и отношението на козметика към крайния клиент. Това, което не ми харесва в презентацията на много други марки е, че те говорят например за 25 активни съставки и обясняват какъв е произходът им, какво е действието им. Това предполага професия на специалист дерматолог, което бе доста далеч от целите ми като международен козметичен тренер.
GUINOT е една от любимите марки на крайните клиенти, защото им предлага специализирана индивидуална консултация. Това означава, че козметикът, в рамките на 10 минути, разбира какви са нуждите на клиента, определя типа кожа, както и козметичните цели, които трябва да се постигнат. Затова считам, че GUINOT е единствената марка, която прави това – уникалната връзка, която GUINOT изгражда между козметика и клиента. Именно тази връзка се надгражда с козметичните терапии и препоръчаните продукти за домашна грижа, но СЪРЦЕТО НА МАРКАТА е в чисто човешкия контакт чрез консултация и удовлетворяване на козметичните нужди на клиентите.
В GUINOT наричаме козметика „Доктор по красота“. Защо даваме тази „титла“ на козметика? Защото козметикът трябва наистина да се държи като „Доктор“. За да разберем същността на метода Skin Care Connection – това е същото, както когато посещаваме нашия лекар. Както знаете, за да установи нашето заболяване, лекарят ни кара да отворим уста, да се изкашляме и т.н., т.е. той провежда специфична консултация, за да открие какъв е здравословният ни проблем и да ни предложи правилните медикаменти, за да ни помогне. При GUINOT е същото – когато клиентът посети козметичния салон, той има някакъв проблем и търси правилното решение. Фактът, че клиентът прекрачва вратите на козметичния салон, означава, че иска да промени нещо. Затова, чрез индивидуалната консултация, козметикът му помага да достигне козметичната си цел, напр. хидратация, антиейджинг и др. А за да задържи резултатите, постигнати по време на козметичните процедури, клиентът трябва да закупи препоръчаните продукти за домашна грижа от козметика.
Изключително важно е да се прилага Skin Care Connection метода, защото това е уникален начин за повишване на оборота в козметичния салон.
Ако козметикът или „Докторът по красота“ се държи по гореописания начин, то клиентът задължително ще се върне отново, защото ще се чувства комфортно и ще усети разбиране за своите проблеми от страна на козметика.
GUINOT предлага изключително богато и разнообразно меню от процедури, в зависимост от времето, бюджета и козметичната цел на клиента. Можем да помогнем на всеки клиент – например на една бизнес дама, която няма време, но желае да постигне категорично видими резултати. Предлагаме козметични терапии с продължителност от 40, 50 и максимум 60 минути. Считам, че ако една жена желае да постигне козметичните си цели, то тя трябва да организира времето си и да отдели 40 минути например, за да посети козметичния салон. Изключително важно е и клиентът да закупи правилните продукти за домашна грижа, защото много жени посещават козметичния салон рядко и считат, че това е „козметичният салон на чудесата“. Затова аз многократно съм повтаряла на такива клиенти, че „чудото“ трябва да бъде сътворено от тях, т.е. те с всеки изминал ден могат да постигнат невероятни резултати. Но, ако идват в козметичния салон само веднъж годишно – съжалявам, но няма как да ви помогнем.
Именно затова ние разглеждаме козметичната грижа като своеобразен „брачен съюз“ – козметикът ще помогне на клиента, но и клиентът трябва да помогне на козметика.
На всеки 5 години, ние се опитваме да предложим иновации в апаратурата, която предлагаме. Избираме период от 5 до 6 години за въвеждане на нов апарат, защото искаме да дадем време на козметика не само да закупи апарата, а и да го използва ефективно във времето. Разбира се, има марки, които на всеки 2 години предлагат на пазара нов апарат, но това е много кратък период, просто защото козметикът не разполага с достатъчно време да изплати закупения апарат. И когато се появи поредният нов апарат, козметикът казва: „Съжалявам, но аз току-що изплатих предходния апарат и не мога да купя новия“. Ето защо се опитваме да сме максимално толерантни при въвеждането на нова апаратура.
В бъдеще и това буквално означава утре, защото времето наистина лети, ние ще предложим апарат за локално третиране на бръчките. Това ще е компактен апарат с два вида накрайници, с които ще се работи върху всяка бръчка, така че тя да бъде ефикасно заличена. Залагаме на тази основна иновация през 2023 година. Смятам, че това ще е отлично допълнение, тъй като днес ние предлагаме апарат с динамична йонизация, мускулна стимулация (фитнес за мускулите на лицето), мануални терапии за бръчки, но апарат за локално третиране на бръчки липсва. Затова и новият уред ще допълва действието на апарата Hydraderm Cellular Energy. Козметикът, притежаващ Hydraderm Cellular Energy, ще може да закупи и новия апарат, за да предложи допълнителна терапия за заличаване на бръчки. Това ще е отлична възможност за повишаване оборота на козметичния салон, както и шанс да се отговори на изискванията на по-претенциозните и взискателни клиенти.
През 2023 г. GUINOT ще предложи и друга иновация – не мога да спомена името й, защото е конфиденциално. Става въпрос за апарат, който ще е насочен към грижа за косата. Естествено възниква въпросът: „Защо г-н Монда реши да се обърнем и към фризьорските салони?“. Защото разбирането ни за красота не включва само лицето и тялото, но и косата. Факт е, че днес, в който и фризьорски салон да отидете, реално не се предлагат много апаратни процедури за подобряване състоянието на косата. Затова и г-н Монда създаде един наистина фантастичен апарат, който се използва заедно със специфичен гел, като чрез функцията на уреда значително се улеснява проникването на ключовите активни съставки за сгъстяване и подобряване вида на косата. Аз лично изпробвах само гела, без апарата, и признавам, че установих забележителни резултати. Друга функция на този иновативен апарат ще бъде и загряващия му ефект, съчетан с йонизация.
За да се усъвършенства човек, първата предпоставка е да има отворено съзнание. Това означава да приема препоръките и съветите, но преди да ги приеме – да разбере какъв е смисълът от прилагането им. Когато козметикът осъзнае това, той ще може да ги прилага по-добре на практика и да постига все по-големи успехи в работата си.
По време на семинара ми беше много интересно, защото, за да разбереш какво си мислят козметиците, трябва да наблюдаваш израженията на лицата им. Впечатленията ми бяха смесени. Считам, че младото поколение е отворено към иновациите, т.е. те винаги търсят най-новите продукти, терапии и апаратура. Втората категория козметици, които забелязах, са опитните, които от дълги години работят с марката – те са доволни от това, което предлагат, не желаят кардинални промени и не разбират защо трябва да напуснат зоната си на комфорт – мислят си: „Аз съм козметик от 20 години и смятам да не променям нищо в работата си“.
Третата категория козметици бяха доста изненадани от метода Skin Care Connection. Те ме гледаха и си мислеха: „Тази жена дойде чак от Париж, за да ни каже това! Да ни каже, че трябва да носим униформата си на козметик, да се усмихваме на клиента, да го консултираме…“
Дори се учудват защо го повтаряме. Да, налага се да го повтаряме, защото в действителност много рядко се прилага, а всъщност това води до дълготраен успех на GUINOT салона за красота.
Българските козметици проявяват истинско уважение, което много ме впечатли. В доста страни в света по време на почивките козметиците започват да ми задават въпроси и не уважават личното ми пространство, докато тук беше обратното. Посетих няколко козметични салона и ми направи впечатление, че са много чисти, хигиената е на много високо ниво. Това е изключително положителен аспект, защото в редица други страни трябва да напомняме на козметиците да почистват кабината и салона си.
За мен пожеланието трябва да бъде изпълнимо, иначе се превръща в мечта. Затова им пожелавам съвсем скоро да имат нов център за обучение, където да посрещат клиентите си и да им покажат, че непрекъснато се развиват и обновяват. Когато козметиците видят, че фирмата-представител на GUINOT за България прави промени, те също трябва да се променят и развиват в по-добра и положителна насока.
ОЧАКВАЙТЕ! Втора част:
Този сайт използва бисквитки. Продължавайки да разглеждате сайта, вие приемате използването на бисквитки. This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies.
Приемам настройкитеОтказвам бисквитките и скрий известиятаНастройкиМожем да поискаме настройването на „бисквитки“ на вашето устройство. Ние използваме бисквитки, за да ни уведомите, когато посещавате нашите уебсайтове, как взаимодействате с нас, за да обогатим вашето потребителско изживяване и да персонализираме връзката ви с нашия уебсайт.
Кликнете върху заглавията на различните категории, за да научите повече. Можете също да промените някои от предпочитанията си. Имайте предвид, че блокирането на някои видове бисквитки може да повлияе на вашето преживяване на нашите уебсайтове и услугите, които можем да предложим.
Тези бисквитки са строго необходими, за да ви предоставим услуги, достъпни чрез нашия уебсайт, и да използвате някои от неговите функции.
Тъй като тези бисквитки са строго необходими за доставянето на уебсайта, отказът им ще повлияе на това как функциите на нашия сайт. Винаги можете да блокирате или изтриете бисквитки, като промените настройките на браузъра си и принудите да блокирате всички бисквитки на този уебсайт. Но това винаги ще ви подканва да приемете /откажете бисквитки, когато посещавате нашия сайт.
Ние напълно уважаваме, ако искате да откажете бисквитки, но за да не ви питаме отново и отново, любезно ни позволете да съхраняваме бисквитка за това . Можете да се откажете по всяко време или да включите други бисквитки, за да получите по -добро изживяване. Ако откажете бисквитки, ние ще премахнем всички зададени „бисквитки“ в нашия домейн.
Предоставяме ви списък на съхранените „бисквитки“ на вашия компютър в нашия домейн, за да можете да проверите какво сме съхранили. По съображения за сигурност не можем да показваме или променяме бисквитки от други домейни. Можете да проверите това в настройките за сигурност на браузъра си.
Тези бисквитки събират информация, която се използва или в обобщена форма, за да ни помогне да разберем как се използва нашия уебсайт или колко ефективни са нашите маркетингови кампании, или за да ни помогне да персонализираме нашия уебсайт и приложение за вас, за да подобрим вашето преживяване.
Ако не искате да проследяваме посещението ви на нашия сайт, можете да деактивирате проследяването в браузъра си тук:
Ние също използваме различни външни услуги като Google Webfonts, Google Maps и външни доставчици на видео. Тъй като тези доставчици могат да събират лични данни като вашия IP адрес, ние ви позволяваме да ги блокирате тук. Моля, имайте предвид, че това може значително да намали функционалността и външния вид на нашия сайт. Промените ще влязат в сила, след като презаредите страницата.
Настройки на Google Webfont:
Настройки на Google Карта:
Настройки на Google reCaptcha:
Вграждане на видео във Vimeo и Youtube:
Можете да прочетете подробно за нашите бисквитки и настройките за поверителност на нашата страница с Декларация за поверителност.
Общи условия & политика за поверителност